Followers

Monday, June 1, 2009

Siapa2 mau tempah karikatur??? Cepattt.....


Untuk projek terbaru yang aku dapatkan khas untuk korang semua, siapa2 yang mau muka dikartunkan, bleh tempah ngan aku... errr... sebenarnya, bukan aku yang buat laa... tapi, aku datangkan khas untuk korang.. Kartunis Lepat sendiri yang lukis.... Pic atas tu, contoh la.... So, klu ada yang berminat, kontek aku kat email, qamarulngah@gmail.com harga...

Harganya... bleh bincang kemudian.... So, bleh la email kan pic korang yang nak di kartunkan atau di karikaturkan... cepaatttt.............

No comments:

Post a Comment

Sesiapa yang nak ambik apa2 artikel dalam blog ini adalah di alu-alukan, tak perlu minta izin dari aku, sama2 la kongsi ilmu, manfaatkan apa yang ada, sebaik-baiknya, rekemenkan blog ini kepada rakan2, jiran2, adik beradik anda, dan kepada siapa sahaja yang anda kenal dan rasa sesuai termasuk ketua kampung dan jkk kawasan anda....tq