Followers

Tuesday, April 14, 2009

bila dah mengantuk




sering tido lewat, ntah ape yang aku buat. tapi, aku tetap buat yang aku tak tau apa yang aku dah buat. Yang penting, memang ada yang aku buat tiap kali aku tido lewat. Kali ni, aku blaja buat blog hahaaa... ntah nape, bila dah siap blog, aku sendiri x jumpa blog aku time search kat google huhuu... kalau ada siapa2 tersinggah kat blog aku ni, korang memang la manusia bertuah dn terpilih. Dan mungkin gak korang sebenarnye tersesat.
Korang nak tau kenapa aku buat blog ni? Sebabnye, aku saje je nak buat blog sambil nak test power aku. Lagipun aku nak menunjuk2 hasil kerja aku yang x sebeberapa x hebat ni.(kira hebat la pada aku) Klu korang dengki, korang buat la sendiri n kmudian, korang baca la sendiri kuikui...

1 comment:

  1. Hi, it's a very great blog.
    I could tell how much efforts you've taken on it.
    Keep doing!

    ReplyDelete

Sesiapa yang nak ambik apa2 artikel dalam blog ini adalah di alu-alukan, tak perlu minta izin dari aku, sama2 la kongsi ilmu, manfaatkan apa yang ada, sebaik-baiknya, rekemenkan blog ini kepada rakan2, jiran2, adik beradik anda, dan kepada siapa sahaja yang anda kenal dan rasa sesuai termasuk ketua kampung dan jkk kawasan anda....tq